Z razvojem nove čezmejne blagovne znamke HBT bo projektno partnerstvo zagotovilo dolgosežni učinek skupnih pritzadevanj, kot tudi trajnost in prepoznavnost novih turističnih programov in storitev HBT, ki se bodo povezovali v privlačno, raznoliko, kakovostno, prepoznavno in zaupanja vredno in specializirano ponudbo, ki je namenjena širši ciljni skupini. Blagovna znamka HBT hkrati predstavlja kakovost oblikovanih storitev in produktov ter zavezo do spoštovanja etičnih načel tekom implementacije aktivnosti osnovanih na kočijaštvu in konjeništvu.
RIS Dvorec Rakičan je kot projektni partner soustvaril Strategijo razvoja blagovne znamke in poskrbel za registracijo blagovne znamke, pri čemer je blagovna znamka HBT osrednji element na katerem temelji neformalno interesno združenje HBT.
Predstavitev strategije blagovne znamke HBT v slovenskem jeziku
Predstavitev strategije blagovne znamke HBT v madžarskem jeziku
E-brošura blagovne znamke Horse Based Tourism v slovenskem jeziku
E-brošura blagovne znamke Horse Based Tourism v madžarskem jeziku
E-brošura blagovne znamke Horse Based Tourism v angleškem jeziku